Najväčšia zdravotná poisťovňa pokračuje v novom roku v skvalitňovaní klientskeho servisu. Poistenci, ktorí požiadajú o kúpele, zdravotnícku pomôcku alebo liek na výnimku budú po novom o stave vybavenia žiadosti oboznámení už aj elektronicky. Informáciu získajú prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP, a to aj napriek tomu, že tieto žiadosti sa zatiaľ podávajú papierovo. Dozvedia sa to aj v prípade, ak sa žiadosť týka detí poistenca.
Poistenci donedávna dostávali informácie o stave svojich žiadostí iba v prípade schvaľovania liekov a dietetických potravín. Po novom elektronické upozornenie dostanú aj pri ďalších žiadostiach:
- o úhradu zdravotníckej pomôcky
- o liečbu v cudzine
- o úhradu nekategorizovaných liekov
- a pri návrhoch na kúpeľnú starostlivosť.
„Cieľom novinky je nielen informovať poistenca, ale aj odbúrať záťaž…